Welkom op Warwolf!
Speel een wolf in een van de drie roedels, Vuurroedel, Poolroedel of Robijnroedel! Natuurlijk kun je ook solitair leven.

Join the pack
Welkom op Warwolf!
Speel een wolf in een van de drie roedels, Vuurroedel, Poolroedel of Robijnroedel! Natuurlijk kun je ook solitair leven.

Join the pack
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Season
Winter
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
Future War:
Credits
De credits voor de LAY-OUT gaan naar TORDÖN, DE NAAM en HET IDEE voor WARWOLF zijn van SNOW, de RPG-GEBIEDEN en de REGELS zijn gemaakt door EAGLE. Dit forum staat onder leiding van de ADMINISTRATORS en de MODERATORS.
Word Counter
Word Length: 0

 

 *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Eagle
Admin
Eagle


Aantal berichten : 37
Punten : 3727
Reputatie : 0
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Deze wolf is...
Leeftijd: ஐ1 yearஐ
Leider: ஐFollow Snowஐ
Partner: ஐTake a chance on me...ஐ

*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Emptyma jun 02, 2014 5:26 am

Hallo! Meld je hier aan als Hoge Rang!
Maak zelf een lijstje, laat je fantasie de vrije loop gaan! Natuurlijk verwachten we MINIMAAL dit:
-Kennismaking met jou
-Kennismaking met de wolf
-Voorbeeldpost

Je mag het in een sheetje plaatsen, maar dat maakt je kansen niet groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolf.
Levenswolvin Leerling
Wolf.


Aantal berichten : 5
Punten : 3624
Reputatie : 0
Registratiedatum : 06-06-14

Deze wolf is...
Leeftijd: I'm 8 moons
Leider: Ice lead e
Partner: ~

*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Emptyvr jun 06, 2014 7:13 am

Naam: Sunset
Leeftijd: 5 jaar
Geslacht: Teef
Karakter: Sunset is een gemene dame en ook erg sluw. Ze is ook erg slim en verdedigd de roedel met haar eigen leven. Echter moord ze niet zonder reden iemand en durft ze je wel eens uit te dagen. Toch is Sunset een sterke tegenstander die je toch durft te vermoorden als het moet.
Rang: Leider

Me:
Naam: AA
RPG ervaring: Ongeveer 2 á 3 jaar op verschillende fora's.
Waarom deze rang?: Ik zou het erg leuk vinden mocht ik de rang leider krijgen,niet alleen omdat ik dol op wolven ben maar ook dol op rpg'en.
Motivatie: Deze rang zou zowel een eer als een uitdaging voor me zijn,ik wil het dolgraag en grijp die kans dan ook met mijn handen én voeten. Ik heb nog nooit ergens op een fora een hoge rang gekregen en daar baal ik echt van. Hopelijk lukt het me hier een rang te bemachtigen al zal ik wel in het begin hulp moeten hebben.

Voorbeeldpost:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember

Ember


Aantal berichten : 12
Punten : 3631
Reputatie : 0
Registratiedatum : 04-06-14
Leeftijd : 24

Deze wolf is...
Leeftijd: 1,7 years I survive this 'world'
Leider: Sunset
Partner: ♥You cut me open and I keep bleeding love♥

*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Emptyvr jun 06, 2014 8:40 am


Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light


Beyoncé


Name: Ember
Gender: Teef
Age: 1,7 years old
Partner: None

Karakter
Ember is een erg vriendelijke en enthousiaste wolf. Op het eerste gezicht lijkt dat helemaal niet zo aangezien haar zwarte vachtkleur, maar schijn bedriegt. Ze wil graag andere helpen. Ze is ook vriendelijk tegen vreemde, het licht er alleen aan hoe deze terug doen. Verder is ze dol op wat avontuur wat haar soms ook nieuwsgierig maakt. Ze zoekt graag het onbekende op, maar daarbij let ze wel op of ze niet in gevaar zal zijn. Verder kan ze soms wat laat van begrip zijn, maar ze denkt nogal veel na. Ze heeft zelf ook veel geduld. Natuurlijk is ze niet helemaal perfect. Ember is nogal klein voor haar leeftijd wat lijkt alsof ze kwetsbaar is, maar het werkt soms wel in haar voordeel.

Uiterlijk
Ember is overal helemaal zwart. Ze heeft lichtblauwe ogen en is nogal klein voor haar leeftijd. Verder lijkt het alsof ze niet sterk is, maar haar spieren zitten ergens onder haar vacht verstopt.

Verleden
Ember weet niks meer van haar verleden. Ze is aangevallen door een paar wolven en tijdens het gevecht heeft ze haar geheugen verloren. Voor die tijd heeft een wolf voor haar gezorgd aangezien haar ouders haar hadden verstoten van het nest. De reu heeft haar geadopteerd op opgevoed tot ze oud genoeg was om zelf verder te gaan. Zodra ze van huis vertrok werd ze na een paar dagen aangevallen door een groepje wolven die nogal veel op moorden uit waren. Bij het gevecht stootte ze haar hoofd tegen de rotsen waarbij ze een hersenschudding op liep. Het heeft haar hele verleden gewist. Waarom ze nog in leven is? Andere wolven hebben haar geholpen en tegen de wolven gevochten tot ze verdwenen waren. Vervolgens hebben ze voor Ember gezorgd voordat ze hersteld was. Nu is ze op zoek naar haar verleden.

About me
Name: Kath
RPG ervaring: Inmiddels 2 jaar
Rank: Levenswolvin
Motivatie: Het lijkt me ontzettend leuk om een hoge rang te bespelen. Ik heb dit nog nooit geprobeerd en dat is voor mij mijn reden om het eens te proberen. Eens moet een eerste keer zijn, en als die kans je wordt aangeboden Wink

Voorbeeldpost:




EDIT: de rang die ik wilde heb ik nu veranderd, aangezien ik nu wat beter snap wat alles inhoud.


Laatst aangepast door Ember op vr jun 13, 2014 1:42 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eagle
Admin
Eagle


Aantal berichten : 37
Punten : 3727
Reputatie : 0
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Deze wolf is...
Leeftijd: ஐ1 yearஐ
Leider: ஐFollow Snowஐ
Partner: ஐTake a chance on me...ஐ

*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Emptyvr jun 20, 2014 10:17 pm

Ze zijn beiden geaccepteerd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Aantal berichten : 1
Punten : 3565
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-07-14

*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Emptyza jul 26, 2014 9:33 pm

Hier is Sunset(de leider) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*   *Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Gezocht! Leider, Levenswolf, Levenswolf leerling, Hoogleden!*
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trainer&Leerling Aanmelden
» Aanmelden Hoogleden Vuurroedel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Roedels :: Robijnroedel-
Ga naar: