Welkom op Warwolf!
Speel een wolf in een van de drie roedels, Vuurroedel, Poolroedel of Robijnroedel! Natuurlijk kun je ook solitair leven.

Join the pack
Welkom op Warwolf!
Speel een wolf in een van de drie roedels, Vuurroedel, Poolroedel of Robijnroedel! Natuurlijk kun je ook solitair leven.

Join the pack
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Season
Winter
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Affiliates
Future War:
Credits
De credits voor de LAY-OUT gaan naar TORDÖN, DE NAAM en HET IDEE voor WARWOLF zijn van SNOW, de RPG-GEBIEDEN en de REGELS zijn gemaakt door EAGLE. Dit forum staat onder leiding van de ADMINISTRATORS en de MODERATORS.
Word Counter
Word Length: 0

 

 Future War

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eagle
Admin
Eagle


Aantal berichten : 37
Punten : 3726
Reputatie : 0
Registratiedatum : 28-04-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Deze wolf is...
Leeftijd: ஐ1 yearஐ
Leider: ஐFollow Snowஐ
Partner: ஐTake a chance on me...ஐ

Future War Empty
BerichtOnderwerp: Future War   Future War Emptyvr jun 20, 2014 10:04 pm

Naam: Future War
Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ]
Onderwerp:
Een oorlog tussen de wezens van Amnesia en Aarde
Omschrijving:Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?
Link: Link
Eventuele banner/afbeelding:Future War Kiriga11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Future War
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OO-RPG :: Chat :: Promoting-
Ga naar: